BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 9 d’agost del 2009

dia XXIII 08/08/09 Fortkochi

Avui hem contractat en una agencia, un viatge de dos hores per els backwaters (navergar per els canals d'aigua a traves dels camps d'arros i la selva) i despres per asistir a les regates de les que vos parlava ahir.
Ens ha costat 850 rupies, i ens han dut en bus. El menjar estava inclos.
Al final, no hem fet el viatge als backwaters i hem anat directament a vore les carrers, per lo que al arribar a Fortkochi, hem anat a queixar-nos per a que ens tornaren part dels diners, i ho hem conseguit.
Aci on estic ara, es tot molt turistic i esta ple de gent d'Espanya (catalans sobre tot) per lo que mai estic sol.
El menjar es molt mes car (hem gaste lo mateix d'hotel que de menjar, inclus mes...).
Estare aci fins que agafe l'avio cap a Delhi, el dia 10 a la 13, per trobar-me amb Susanna.