BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 30 de març del 2011

Façanes que no són

Si ens deixarem dur per les façanes, aquest món seria un món d'apariències i mentides, però sobre tot, de desconeguts.



Carrers del meu poble

www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com

All rights reserved
Todos los derechos reservados

Cualquiera de las imágenes publicadas en este Flickr, están registradas. El uso sin consentimiento por mi parte de ellas, reportará la denuncia al registro de propiedad intelectual.

Any of the images published in this Flickr are registered. Use without consent on my part of it, will report the complaint to the registration of intellectual property.

1 comentari:

AMICDELSLLIBRES ha dit...

Normalment, els humans acostumem a posar-nos màscares ben variades a diari. Algunes per guardar les aparences, altres vegades per no mostrar feblesa davant certes situacions. I en alguns cassos, algunes persones volen aparençar allò que en realitat no són, encara que com deia la meua iaia: "les persones conforme van, les tenen".