BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 1 d’abril del 2011

Roger Watters, The Wall Tour 2010-2011

Dissabte varem estar al concert de Roger Waters a Madrid. Més abaix he penjat un vídeo-documental per a que es feu una lleugera idea de l'espectacle que va començar al 79 amb el disc del grup Pink Floyd: The Wall, i que no es celebrava des de fa 30 anys.

Amb aquest Tour 2010-2011, Roger Waters porta de nou als escenaris aquesta obra conceptual (el grup Pink Floyd es va separar al 85), acompanyada d'espectaculars efectes de so, marionetes gegants i imatges projectades sobre un mur de més de 50 metros de llarg i 15 d'alçada, què es construeix i s'enderoca finalment durant l'espectacle.

Per a qui no conega aquest grup, i en particular, aquest àlbum, The Wall és, a data d'avui l'àlbum doble més venut de la història, el tercer més venut del món, i el més venut dels anys 70.

Per damunt de tot, el que més em va sorprendre d'aquesta nova posta en escena, va ser la forta càrrega de crítiques contra el sistema capitalista, contra les multinacionals, contra la guerra, etc... tot acompanyat de vídeos, imatges actuals i textos què anaven projectant-se contínuament sobre el mur (wikileaks, guerra d'Irak, etc...). 

D'entre tots els textos que hi projectaren al mur, em quede amb aquest:

"La por construeix murs"

 Ací baix, el vídeo del què vos parlava al principi: pantalla gran i altaveus conectats!