BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 1 de març del 2011

Sí que m'atormente, sí...

Ja me imatgine jo al director del banc dient:
"Xè! pa què anem a gastar-nos 450 euros en aquest cartell, si jo tinc un nebot que fa  maravilles amb el Potosop!"

Doncs això, pa què...?


Senyors empresaris, els joves d'avui, tenim estudis i estem preparats. Sols necessitem que algú de vosaltres confíe en el nostre treball, ens pague el que val fer-ho, i de passo... ens traga de l'atur.


2 comentaris:

Unknown ha dit...

què esperes dels bancs? els negocis sempre amb ells de beneficiaris...l´art sempre ha estat així, molt mal valorat...i qui pot pagar-ho (ells per exemple) ni s´interesen...i Bancaixa que "s´interesa" tria unes indecències tremendes com a guanyadors...

Paco GB ha dit...

Kike, que vols que et diga, no se perquè, però pense que eixe cartellet haurà costat més del què dius...