BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar.
Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a BEHANCE. Si busques un fotógraf documental de bodes, visita www.andeueros.com
Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies, pot ser il·legal i molest.

Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 13 de març de 2011

Temporal

Aquesta última setmana ha estat per a mi, com el temps ací en Alacant... extranya i complicada.
He començat a treballar a Sant Joan d'Alacant, cobrint una baixa post-operatòria.
Després de fer la prova d'anar i tornar a Vallada durant uns dies, he tingut que abandonar la infactible idea i decidir quedar-me viure ací entre setmana.
Els canvis han sigut substancials: el primer de tot la responsabilitat que durant aquestos dos últims anys he tingut amb ma uelo, ha desaparegut provisionalment... per un temps. És el que més he notat... arribar a casa i no tindre a ningú. Tot en calma, tot tranquil...
A penes he fet res amb el temporal de vent, aigua i fred què ha fet: conèixer un poc el poble, realitzar unes compres... i poc més.
El cole està molt be, la companyia també i el lloc que he trobat per quedar-me també. No em puc queixar. Inclús he tornat a gastar la bicicleta per als meus desplaçaments urbans! Ja que el cole està sols a 6 quilòmetres.

Aquesta és la primera foto què he realitzat al lloc que, durant un temps mínim d'un mes, va a ser la meua residència habitual.

20 mm + filtre degradat -2 cookin


Publica un comentari a l'entrada