BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 18 de març del 2011

Vídeo promocional per als patrocinadors de Víctor Cerdà

Aquesta és la presentació fotogràfia que he preparat per a presentar als PATROCINADORS que col·laboren amb Víctor amb el seu projecte solidari que molt prompte iniciarà en solitari a les arenes del Sàhara.
Són fotografies què no es corresponen amb el tipus de fotografia que m'agrada fer; és a dir, fotografies preparades, posats i amb una escenografia elegida prèviament (a més d'utilitzar iluminació artificial per a algunes escenes).
Aixina i tot, estic prou content amb els resultats.
El dia de boira va ser perfecte: per una banda al proporcionar-nos una iluminació difusa i homogènia, i per altra per crear un paisatge de fred i ple del misteri que sols la boira pot crear (i al què no estem acostumats en a aquest tipus de fotografia esportiva).
Espere que vos agrade i que vos anime a participar en el cap de setmana solidari que Víctor i els seus estan preparant per a l'últim cap de setmana de març.
Participeu!

1 comentari:

skuatin ha dit...

Ha quedat molt be, les fotos i el video.
I a mes a mes per una bona causa.