BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 31 de desembre del 2010

Re-processant

L'altre dia vaig estar reprocessant algunes fotos antigues aprofitant la nova calibració de pantalla i els nous coneixements que abans no tenia.
Aquestes són algunes de les fotos que vaig traure del bagul dels records (2005-2008)

Camí de Sant Jaume 2006

Parking de CACSA

Eixida de la Catedral del Mar, en Barcelona

Vistes de la costa des del Parc Güell, Barcelona

Cosmocaixa, Barcelona

V-30, València, prop del port.

Des de la finestra del meu antic pis de València, en la plaça Manuel Sanchis Guarner

Carrers de la Font d'en Carròs

Platja Es Trenc, Palma de Mallorca

Camí de Sant Jaume 2005

Voltants de l'estació de Renfe, on ara és l'estació de l'AVE. 2005

Peregrins eixint de Sarria. Camí de Sant Jaume 2005

1 comentari:

AMICDELSLLIBRES ha dit...

Feliç any nou Kike. Un altre dia que faça una excurssió amb els xiquets t'avisaré.

Salut!