BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 24 de desembre del 2010

La família PÉREZ-COLOMER i BENAVENT, vos desitja Bon Nadal i Feliç Any 2011

... i que ningú esborre el vostre somriure, la vostra foça i les ganes d'aconseguir un món millor.




2 comentaris:

David Marcel ha dit...

bon nadal familia...quina fred per vallada no???
jejeje

TeReTe ha dit...

jejejje!!! M'ha encantat la felicitació! és molt xula i molt original!

Quique, t'ha uelo esta ideal, molt gracios i el Perolo esta fet un profesional ja possant! jejjeje Su també esta molt guapa. I Quique molt gracios.

Bon Nadal familia! i que tingeu un molt bon 2011!