BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 21 de desembre del 2010

Boira en el Tossal, aigua en el bancal

Ho confese... la boira és una de les meues debilitats...
Les imatges què crea, tan dramàtiques i misterioses... tan en blanc i negre...
Atmósferes canviants i plenes de tristor... m'encisen.

Totes aquestes imatges corresponen a Vallada, el meu poble.






3 comentaris:

Randy ha dit...

Beautiful photos. I love the first one most.

aiGi.boGa ha dit...

La segunda toma me encanta¡¡!

Susanna Benavent ha dit...

Com sempre m'alegra saber que tenim una altra cosa en comú. Els paissatges d'hivern, freds i tristos, però amb tant de sentiment.

M'agrada molt com han quedat, sobre tot la última. La boira dibuixa la línia de la muntanya per baix seua.