BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 17 de novembre del 2010

Venc Olympus E3

Venc càmera Olympus E3. La càmera amb la que a data d'avuí he estat realitzant totes les meues fotografies (què pugueu veure ací www.hein-rich.com). Comprada als nadals de 2007, te 55.000 fotografies realitzades i està ben cuidada, amb les reparacions i neteges de sensor realitzades al servei oficial de Portugal (amb garantia).

Cos de magnesi, sellat contra pols i plutja.
10 megapíxels reals.
Estabilitzador integrat al cos.
Sistema de neteja de sensor per vibracions.
Pantalla abatible.
(inclou embalatge original, factura de compra i regale tres bateries i un cable disparador clònic)



Podeu veure més fotos d'ella ací: http://www.flickr.com/photos/hrfotoshow/sets/72157625264040681/show/

Preu original: 1750 euros (sols el cos)
Venc per 575 euros.
Podeu veure el seu preu amb un 12-60mm a Pixmania, tenda que sol ser barata http://www.pixmania.com/es/es/rf/olympus-e-3/1663_35_1

(es poden trobar molt fàcilment objectius de segona mà a molt bon preu)

Interessats, envieu-me un mail o passeu "pels columpios" a partir de les 18:30.

1 comentari:

Saetabis ha dit...

Ja m'agradaria tenir-ne una, perquè m'encanta la fotografia, tot i que la meva més cutre no pot ser, però mira m'entretinc!! sobretot també si és de natura!! ja et passaré unes fotos de Burgos (poble d'un amic) i de la Fageda d'en Jordà... Bé, aquestes últimes no fan gens de justícia de la realitat ja que sense adonar-me estava fent les fotos amb 400 d'ISO!!! la mare que va!! la càmara no era meva i no tenia ganes de posar-me a toquetejar menus... ais, estava massa ocupada admirant els arbres... Bé, si no l'has venuda i per Nadal tinc una "arreplegaeta" de diner, igual et dic alguna cosa!! jeje... ah, i gràcies per mantenir-me informada de quan he sortit a la web de ValladaCity!!! Gràcies!! ;D