BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 11 de novembre del 2010

Un reconeixement al treball, res més.

Aquest mes passat he tingut l'honor de ser reconegut, per la prestigiosa marca de fotografia Olympus com a embaixador d'Olympus en España, o com ells diuen també, com un dels "Top Photographers" que fan ús de la seua marca per fer els seus treballs.
No vaig a dir que no m'he alegrat, clar que sí, el meu treball m'ha costat arribar a ser-ho, però ara que? Quin és els següent pas? Jo els omplic la web de bones fotografies, faig promoció de lo suposadament bons que són els seus productes (tot mentida, Olympus a hores d'ara, dins dels sector fotogràfic, està de capa caiguda) i què? Van a renovar el meu equip amb material de primera? Van a reposar la meua càmera per un altre model millor?.
Sí, me'n alegre d'haver tingut el reconeixement, però també me'n alegre més de que aquestes coses no em ceguen com ja ho han fet en altres ocasions.


Podeu accedir a l'article i veure també el treball d'altres fotògrafs, fent click ací.
Lamentablement l'article està en anglés, però els que em conegueu, ja sabreu més o menys per on van els tirs ;-)