BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 24 de novembre del 2010

Tres fotos

La veritat és que no duc molt be això de que a les 18h., quan vinc de treballar, ja siga de nit... 
M'agradaria agafar la bici de trial i tornar a practicar allò que vaig aprendre aquest estiu, abans de la lessió.
M'agradaria agafar la càmera i adelantar el projecte que duc entre mans sobre Vallada, perquè els caps de setmana no donen per a tant...
En fi... diuen que a "Nadal allarga un pas de pardal"... a veure si poc a poc allarga el dia i puguem fer alguna cosa més que no siga anar a comprar i passejar al gos.

Ací vos deixe unes quantes instantànies... tirant d'arxiu, com diuen els fotògrafs, i una del Bosquet d'aquest últim cap de setmana.

"La Casa Nova" a Llutxent.


Si les parets parlaren...
Ací han malviscut durant anys conills i altres animals de granja
apilotonats en gàbies de reduïdes dimensions.
Del part a la caçola...
A Llutxent i altres poblacions de la Vall d'Albaida, hi han per tot arreu
granges i granges d'explotació d'animals de granja com ara porcs i altres aus.
Més informació sobre aquesta modalitat d'explotació animal fent clic ací




Vicent Micó, una de les persones que van dur avant "l'experiment" de Turballos,
la comuna espiritual per la no-volència.
Més informació ací


La pedania de Turballos és molt singular pel seu aspecte, ja que sembla que els anys no hi hagen passat. Els seus carrers i les seues cases conserven un estil particular i tradicional, i sens dubte és visita obligada per a tot aquell que visita aquesta zona. La pedania de Turballos als anys 70 es trobava abandonada fins que va arribar Vicente Micó, capellà de la diòcesi de València. Ell junt amb altres van començar a edificar-lo de nou, constituint-se com "Comunitat Ecumènica i No-Violenta". En la actualitat és una comunitat autosuficient i centre religiós.



El Bosquet, Moixent
(Reflexe)
Tardor de 2010

1 comentari:

AMICDELSLLIBRES ha dit...

Es increïble com les paraules, les imatges, la música... Poden dur a la nostra memòria records del passat. Al llegir la paraula Turballòs ha vingut a la meua ment eixe grup excurssionista de Vallada, en el qual anava jo per primera vegada, i anàrem a la Font roja d'Alcoi. -Tu també hi venies-. Al tornar a casa entràrem en Turballos. Fou una llàstima no haver gravat el poble amb la càmera de video així com ho vaig fer de la resta del dia. Hem de quedar un dia tots els que feiem excurssions per visionar eixos vídeos.