BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dilluns, 25 d’abril del 2011

Pasqües sense estreles

Hem passat unes pasqües sense apenes gaudir del bon temps, del Sol, de les eixides a la muntanya i de la Mona... personalment també m'he quedat amb les ganes de fer el primer vivac de l'any baix les estreles d'abril.
És per això que m'agradaria compartir amb vosaltres aquest màgic time-lapse, malgrat la seua espectacularitat quasi extraterrestre, ha sigut creat molt prop de nostra casa, a les Illes Canàries, concretament al Teide.
Si no sabeu què és un time-lapse, feu click ací. Un time-lapse NO te trucs, NO és cap fotomuntatge, encara que moltes vegades (com aquesta mateix) ho parega.
Fa uns mesos que sent especial interés per la tècnica fotogràfica del time-lapse. Estic preparant un sobre el meu poble què em durà més o menys un any per finalitzar-lo del tot.
Fins aleshores, gaudiu d'aquest. Un dels millor que he vist mai. En aquest time-lapse, més que en altres, podem veure les meravelles que la mare natura ens te amagades gràcies a eixa cosa que es diut TEMPS i que gràcies a la tècnica del time-lapse, i la paciència de Terje Sorgjerdpodem descifrar.
Pugeu el volum i feu la pantalla completa!


The Mountain from Terje Sorgjerd on Vimeo.

2 comentaris:

Marina Calatayud ha dit...

Gràcies per compartir-los.
Espere que el teu treball siga tan magnífic com acostumes.

lily ha dit...

Impresionant...!!!