BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 14 d’abril del 2011

Entre dues terres

L'altre dia vaig caure en el compte que des de que vaig començar a estudiar a l'universitat al 1999, no he deixat de viure a dos llocs diferents alhora fins ara... Motxilla cap amunt, motxilla cap abaix... 
Aquest any li ha tocat el torn a Sant Joan d'Alacant.
Sabrieu dir-me quines imatges corresponen al meu poble (Vallada) i quines a les platges de Sant Joan? ;-)

Sí, soc creient, que quede ben clar
Aprofitant les últimes hores de Sol al carrer
Lost in Playeison
Una imatge molt cinematogràfica

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, amb el fotochop la saraella t'ha quedat molt alacantina, la veritat!

Anònim ha dit...

A veure si eres bon creient,
Si jo dic que el sant porta un piercing, t'ho creus?

Va valent! juga't alguna cosa...

AMICDELSLLIBRES ha dit...

Pense que les circumstàncies de vegades ens converteixen en ciutadans del món... Així i tot, no hi ha que perdre les nostres senyes d'identitat. Tu consrves la més important; la nostra llengua.