BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 26 d’agost del 2010

Standstill-Memories Collector

M'han passat aquest video i m'agradaria compartir-lo amb vosaltres.
Em sembla increïble el talent que hi ha per ahí, per a fusionar videos, imatges i paraules i crear aquesta poesia visual com aquesta.
Són esperances per a un món què de vegades, sembla que va a la deriva...



Em quede amb aquestes frases:

"Me preocupa más los lugares a los que no podré ir, que aquellos a los que voy"
" Todos cogemos el mismo avión"
"La melodia que oyes, no es la misma que la que oyen los demás"
"A los 24 años, soy demasiado joven para pensar en lo pudiera haber ocurrido, en lugar de en lo que puede ocurrir"
Ah! i la simbologia dels pardals i els ratolins és genial...

Gràcies Julia per compartir-lo amb nosaltres.

1 comentari:

Susanna Benavent ha dit...

Se m´ha ficat la pell de gallina i en algun moment m`ha caigut una llàgrima.
Gràcies per compartir-lo Kike.
Crec que és un video que hauriem de veure una vegada a la setmana, per a no oblidar el seu missatge.