BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 13 d’agost del 2010

Ser humans... no està tan mal

Estem a anys llum dels sentits amb els què estan dotats totes les espècies animals, vista, olfacte, oïda, tacte...  Cada vegada que ho pense, que hem fique en la pell de qualsevol animal, em sorprenc i em meravelle al pensar com de fabulós deu de ser olorar qualsevol cosa i trobar-la amb els ulls tancats i en la distància... escoltar i moures en la foscor més absoluta, veure una presa en moviment des de centenars de metres de distància, sentir un terretrèmol abans de que passe...
Són sentits per a la supervivència...

En altres ocasions, quant veig creacions de la humanitat i les disfrute, com és el cas d'aquest video, pense que nosaltres tenim un altre sentit diferent, què no se be com clasificar... el sentit de la sensibilitat ¿?... eixe sentit que et fa emocionar-te, aborronar-te, somriure i que et fa flotar en l'aire... simplement al escoltar una cançò, al recordar un moment, al veure la creació d'un artista que ha sabut arribar-te fins al cor...



Dear Japan from Matthew Brown on Vimeo.
A sudden minor shock or meaningless/meaningful interruption...that is a memory...here is a blip of the land of the rising sun. JAPAN!

Shot with the 7D by Nathan Miller

Edited by Matthew Brown

Music - "Empty Room Trailer Version" by Zack Hemsey zackhemsey.com

2 comentaris:

Marta ha dit...

El text m'agrada. L'ha escrit ta uelo? :)

Una coseta... El fons de text transparent i la imatge al rerefons molesten per llegir a gust. :| ...

Marta ha dit...

Eixe text és preciós. L'ha escrit ta uelo?

;)

(Sobre bloc: la imatge darrere del text és molesta per llegir... Uhm...)