BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dissabte, 12 de febrer del 2011

Marathon des Sables

Fa uns mesos, em vaig assabentar mitjançant facebook, i després a través del bloc del meu poble (www.valladacity.com) del repte de Víctor Cerdà, un veí del meu poble: Realitzar la mundialment coneguda Marató des Sables, al desert del Sàhara.
Víctor, que treballa de forestal, però que viu entregat a l'atletisme des de fa 5 anys, dedica de 3 a 4 hores diàries a entrenar-se per a aquesta cursa, què es realitzarà de l'u a l'onze d'abril de 2011.
La finalitat és doble: superar la marató i recaptar diners per ajudar a l'investigació d'una enfermetat "rara": El Síndrome de Rett.
El meu interés va créixer encara més, quan vaig saber que aquesta marató la va realitzar per primera vegada un fotògraf Francés, Patrick Bauer, què ara és el director d'aquesta marató mundialment coneguda.

No m'enrotlles més: Doneu-li una ullada a aquestos enllaços i aporteu el vostre granet d'arena a aquesta lloable causa:

Ací podeu podeu trobar informació sobre aquesta enfermetat.
Ací podeu veure un vídeo sobre aquesta enfermetat.
Ací podeu fer una donació i aportar el vostre granet d'arena.
Ací podeu llegir l'entrevista a Víctor en un periòdic local.
Ací podeu accedir a la web oficial de la marató. (en Francés)

I a més:

Escolteu una entrevista que li han fet a la ràdio recentment:

Ir a descargar
Ir a descargar


Visualitzeu aquest vídeo sobre la marató (perquè una imatge sempre val més que mil paraules)



Visualitzeu també aquest vídeo sobre el Síndrome de Rett.


Jo, per la meua banda, m'he oferit a fer-li un reportatge gràfic per a promocionar-lo i a més, m'agradaria ficar a la venda aquesta fotografia a la què li tinc molta estima. Els diners seran destinats íntegrament a la causa:


Preu: 20 euros
Muntada sobre passepartout d'ànima blanca
Mesures totals: 20x24 cms.
Revelat professional inject sobre paper Canson Photosatin 270 gr
utilitzant tintes certificades resistents a l'aigua.
+ 80 anys de garantia




1 comentari:

VALLADA City ha dit...

Hola Kike;
Hem redireccionat aquesta entrada al nostre bloc per fer-hi mé BOMBO.
També hem redireccionat el banner que hem creat directament a aquesta entrada teua, en lloc de a la web de donacions, ja que ací la gent pot conéixer la història i motivar-se per a fer la donació.
Esperem que no t'importe.