BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 25 de febrer del 2011

Gran incendi en Vallés

El divendres passat, tornàvem de la manifestació celebrada a Xàtiva en contra del tancament definitiu de la senyal de TV3 al País Valencià, quan des de l'autovia varem veure un núvol roig de fum que s'assomava més enllà de Roglà i Corberà, en direcció sud-oest.
Tot feia pensar que es tractava d'un gran incendi, així que, aprofitant que dúiem la càmera (Susanna i jo), vaig pegar volantada i ens varem desviar en direcció Roglà i Corberà.
En un principi, sembla que l'incendi fora en La Granja, però una vegada allí, varem tindre que anar serpentejant per camins rurals fins arribar a Vallés.
En un barranc prop d'aquesta població, un gran canyar s'havia pres foc. El soroll de les canyes seques al esclatar era espectacular entre la foscor, el cel roig i la llum de les sirenes dels bombers i guàrdia civil.

Varem arribar a Vallada amb l'olor del fum impregnat en la nostra roba.
Afortunadament no era olor de tabac...











2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que t´has fet de reuters?

Kike Pérez Colomer ha dit...

perdona... els de reuters volen fer-se de Hein Rich Corporeison ;-)