BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 8 d’octubre del 2010

Veritats com a punys

Dedicada a Pau Belda.


Bertrand Russell: "Gran part de les dificultats per les que passa el món es deuen a que els ignorants estan completament segurs i els intel·ligents plens de dubtes"
___________________________
Foto: Bahia de les àguiles. Sud de República Dominicana.
___________________________
Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogstpot.com

1 comentari:

Unknown ha dit...

M'agrade molt l,angle que li has donat! Te força.

Per cert, enhorabona pel segon lloc al concurs mensual de Espai Fotografic. Jo et vaig donar 5 punts, de fet era la millor sens dubte.