BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 24 d’octubre del 2010

Indesitjades: Nàixer dona a la India, és com nàixer amb una maledicció per a tu i per a ta família.

Aquest és un vídeo el·laborat per l'organització Alexia i l'ajuda de Media Storm, amb comentaris i fotografies de Walter Astrada, que ens mostra un tema per a molts desconeguts, sobre la situació que moltíssimes dones viuen diàriament a la India.
Imatges i paraules molt dures, però que cal escoltar per tal de sensibilitzar-se sobre el que passa més enllà de la nostra casa, carrer, província, país o... si m'estireu la llengua, continent...
Hi ha tant que no sabem i se'ns amaga si no fora pel pel treball de fundacions com aquesta...


In India, all women must confront the cultural pressure to bear a son. The consequences of this preference is a disregard for the lives of women and girls. From birth until death they face a constant threat of violence. See the project at http://mediastorm.com/publication/undesired