BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 21 d’abril del 2010

Perquè no sempre una llum és sinònim d'esperança


El meu cap és com un gran magatzem de fotogrames. Fotogrames que no se d'on han eixit, si he creat o he vist abans... però que estan ahí... tanque els ulls i recree situacions i escenes que m'agradaria fotografiar.
La majoria de vegades no tinc els mitjans o em falta el contexte per a fer-ho, i d'altres, com aquesta vegada, em trobe amb l'escena i tinc el material i l'ajuda necessària per a fer material el que tinc al cap.
____________________________________
Conduiem de nit tornant de la Bretanya Francesa, i jo, que vaig sempre amb la mirada buscant detallets del paisatge encara que fora siga de nit, vaig mirar un instant a l'esquerra i de la Nacional 247 i vaig vore aquest camí que es perdia en la foscor. Vaig seguir conduïnt mig kilòmetre més, fins que li vaig dir a Susanna: - No puc més... he de tornar a fer una foto
Susanna va somriure i va dir: - Doncs a què esperes a donar la volta.
_________________________________________
Aquesta foto és una foto de llarga exposició. 20 segons per a ser exactes. En principi no estava pensada de manera que els faros del cotxe il·luminaren el camí, però eixia l'ombra del trípode i la cámera... Vaig pensar aleshores que milllor al revés, però clar, amb 20 segons, els faros del cotxe rebentaven l'escena i es perdia l'aire de misteri.
La solució final va ser fer la foto, i encendre els faros del cotxe durant un segon únicament.
D'això es va encarregar Susanna.
___________________
A Rosana, que no és d'este tipus de llums
i a Su, que em cega amb el seu somriure.
___________________
Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com