BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 27 d’abril del 2010

Massa per a sols un niu // To much for only one nest



Tornant del Mont St. Michel, vam vore aquest espectacle de gavines, parades en un hort que estava siguent llaurat per un tractor.
En un principi, la meua intenció era registrar el moment en el el tractor està llaurant la terra i les saus devorent tots els insectes que van eixint de entre els tarrassos, però en la distància, vaig veure aquest arbre solitari, i vaig recordar la colecció que poc a poc estic fent d'arbres solitaris...
La composició era perfecta, i la imatge transmitia molt amb eixe cel que es preparava per a un nou dia... Després, a casa, em vaig adonar del xicotet detall del niu que hi havia, i va ser tota una sorpresa, per lo metafòric de l'escena en conjunt.

Vos deixe un extracte de una de les cançons del meu grup preferit, Pain of Salvation, on es pot vore l'evolució de la població al món, i l'explosió demogràfica en els últims cent anys... Què ens depara el futur?

www.goear.com/listen/d14f940/deus-nova-pain-of-salvation

10,000 BC -
1 Million people
9,500 BC -
2 Million people
9,000 BC -
3 Million people
8,500 BC -
4 Million people
8,000 through 5,000 BC -
5 Million people
4,500 BC -
6 Million people
4,000 BC -
7 Million people
3,500 BC -
10 Million people
3,000 BC -
14 Million people
2,500 BC -
20 Million people
2,000 BC -
27 Million people
1,500 BC -
38 Million people
1,000 BC -
50 Million people
500 BC -
100 Million people
Year 1 AD -
170 Million people
500 AD -
190 Million people
1,000 AD -
254 Million people
1,500 AD -
425 Million people
Year 2,000 AD -
6,080 Million people
___________________
Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com