BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 16 d’abril del 2010

La diagonal invisible

Avuí estava mon pare ajudant-me a fer una feina, i ha vingut un xic a la cristaleria.
No se com ha eixit el tema de les fotografies que tinc exposades al Centre de Salut del poble, i el xic ha comentat:

- El teu fill ha vixcut més que tu i jo junts!

A lo que mon pare a respost:

- Sí, però quan pegue un bac, serà un bac ben gran.... (Fent referència a que algún dia em pasarà algo greu fent el que m'agrada fer)

El que he pensat en eixe instant, però no ho he dit, és que preferixc caure un bac fent el que m'agrada fer, viatjant, amb la bici, a la muntanya... que estar un dia al poble, eixir al carrer i que em caiga una teula al cap i em mate...

Tots puguem pegar un bac,
però la dimensió d'aquest, per sort,
no ve determinada per com de diferent vius la teua vida.

Allò important és viure la vida com t'agrada, i no viure-la amb por, pensant el què diran o el què em passarà si ho faig... la comoditat no du a cap lloc, que no siga l'arrepentiment.
___________________



Foto feta desde l'alt de l'abadia del Mont St. Michel, en la Bretanya Francesa

Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com