BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 17 de setembre del 2010

Vuelta al cole? Nooooo!!!



Esperava que el pare Ginés www.flickr.com/photos/skuatin/ fera una foto al respecte, però vist lo vist, ahí va la meua versió.
___________________
Aquesta foto m'agrada molt per l'instant decisiu què representa, per l'expressió de sorpresa del xiquet, i pel fons de colors...
Era l'últim dia de l'escoleta d'estiu a la població de Arroyo Cano, al centre Sud de República Dominicana (un lloc que per desgràcia, molt pocs turistes de platja, pinya colada i pulsereta han visitat).
Els xiquets estaven molt desficiosos. Ja no tenien ganes de fer res, i molts d'ells molestaven més que altra cosa... Es el cas d'aquest, que gitat al terra, mirava les mussaranyes... Colors i més colors escampats pel terra adornaven el fons...
Em vaig posar damunt d'ell, enfocant-li directament amb la càmera per fer una foto ràpida. La sorpresa d'ell, al veurem amb les cames obertes damunt del seu cos, va ser considerable. La seua cara ho diu tot... i els ulls... mare meua quins ulls... Després de que tot acabara, vaig buscar al xiquet per fer-li un retrat de més prop, aprofitant l'angular, per destacar sobre tot, eixos increïbles ulls què semblaven d'altre planeta...
___________________
Escoleta d'estiu d'Arroyocano
___________________

Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com