Vos convide a una reflexió personal: Com sería el vostre dia perfecte?
Aquest sería el meu:
És un dia qualssevol d'entresetmana.
M'alce a les 5h, un got d'aigua amb llima i al camp. Encara és de nit, fa frescor, 10°, cel ras. Vaig amb la meua bicicleta de treball i el gos.
Arregle els animals (gallines, ànecs i 4 ovelles). Treballe la poca terra que tinc, faig collita si hi ha, veig despuntar el Sol i a les 7:30 estem a casa de nou.
Desperte a qui encara dorm i em dutxe.
Desdejunem tots junts (jo yogur de cabra amb muesli), deixe mig preparat el bollit per a dinar i a les 8:30h cadascú cap al seu lloc.
Treballe fins les 15h, en un treball que pot ser m'agrade o no, però que em permet tindre diners. Ni molts ni pocs.
En dinar , faig una migdiada fins les 16:30h. La temperatura a pujat fins els 32°. Fa basca.
En despertar, preparem trastos i anem amb les bicicletes fins a la caseta de nou. Entre pedalades, xarrem. La bici desperta somriures. Abelleix nadar i relaxar-se, llegint, escrivint, escoltant música, la ràdio...
Més tard, a les 18:30, si "ens toca", doncs fem algo ociós (esport, amics, hobbies extranys) i si no ens toca, doncs fem treball domèstic (pensar el sopar, arreusar, treballar el camp, fer conserves, bricolatges...). De vegades fem aquestes tasques junts plegats..., compartim experiències, aprenem... eixos díes són millor encara.
Si ens fa, ens quedem a sopar al camp, tots junts i sense res que ens estorbe (si és divendres, convidem amics i dormim allí mateix), si no, marxem cap a casa.
De nit, ens estimem i dormim amb les finestres obertes, escoltant la fauna nocturna.
Sobre les 2h de la nit, comença a ploure, és hora d'alçar-se a pisar en el bany sec i tancar finestres.
L'esquena no m'ha fet mal en cap moment.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada