BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar.
Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a BEHANCE. Si busques un fotógraf documental de bodes, visita www.andeueros.com
Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies, pot ser il·legal i molest.

Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 21 de desembre de 2016

L'escoleta Baixauli-Llisterri 2015/2016

* Última actualització (23/12/2016): Als dos dies de publicar aquesta entrada, ens han citat als pares per a una reunió informativa. A més a més, en aquesta reunió, ens han informat que "fa dos dies que s'ha firmat el contracte amb la constructora". És a dir, que al dia següent de publicar aquest escrit, es va firmar el contracte amb la constructura.
La vida té aquestes increïbles casualitats! En fi. Benvinguda siga la notícia. Si no passa res, com el contracte aquest és "a complir en un temps prefixat" en febrer tindrem escoleta nova, encara que després han dit en abril... Això ja està ahí!










Cada vegada, les mares i pares de l'escoleta del poble, estem més segurs de que els nostres fills no coneixeran l'escoleta nova que en juliol de 2015 anaven a començar a fer.
Actualment, els nostres fills, estan en una escoleta provisional ubicada en l'antic centre de salut. El lloc, la veritat és que s'ha equipat prou bè, però així i tot tenia els seus "peros". No obstant, com que anava a ser per a uns mesets, a cap pare ens va importar.
Actualment, estem en desembre i al lloc on anirà l'escoleta nova, no hi ha cap moviment. Tampoc hi ha cap moviment a l'Ajuntament, el qual crec jo (i no crec que estiga demanant massa), ens deuria d'haver reunit i informat del per què del retràs, de com estan els tràmits, i també estaria bé que havera demanat disculpes per les falses espectatives donades en juny de 2015.
Segurament no és culpa seua aquest retràs (o sí, no ho se, perquè com no informen...) però què menys que informar-nos d'alguna cosa. No? Perquè de moment, tot són rumors, que si diuen açò, que si a esta li han dit que allò...
Mentrestant, poc a poc al recinte provisional van eixint problemetes, que als pares no ens agraden i que vegem que van a estar ahí durant tot el curs escolar.

Aquestos problemes són:
  • Falta una impresora a l'escoleta.
  • El pati, en hivern, resulta ser molt gelat i humit (no dóna el sol). Si plou, el pis del pati tarda en secar-se.
  • Durant les pluges de fa dos setmanes, va entrar aigua en una de les habitacions que estava plena de matalassos de segona mà procedents d'un hotel (no em pregunteu què fan ahí...). Els matalassos s'han traslladat a una altra habitació. Algú tindria en sa casa una habitació, plena de matalassos de segona mà, alguns d'ells banyats? JO NO.
  • Durant aquest últim temporal de llevant, les goteres han fet que caiga part de la talla del sostre a terra.
Vull insistir en que ací el problema no és que que es tarde més o menys en fer la nova escoleta. Jo, en un principi puc veure que "l'escoleta provisional" té mancances i problemes, però em calle perquè sé que és "només per a uns mesos". Ara bé, quan me n'adone de què no, de que el meu fill va a passar tot el curs escolar allí, que a més a més van eixint altres problemes amb els que no contavem, i sobre tot, que des de l'Ajuntament s'estan fent "els longuis", que no es fa cap reunió oficial, i que tot són "rumors", doncs aleshores em queixe i m'exprese públicament.

Una persona X de l'Ajuntament, m'ha enviat un privat per a dir-me que aquest mitjà de comunicació, no és el més apropiat per a fer una queixa, però jo pense tot el contrari: és el mitjà més indicat, perquè és on més oïts pot arribar la meua queixa. Jo no sóc d'anar a mendigar explicacions al Palacio Real. Jo visc en el segle de les xarxes socials i simplement he dit el que pensen tots els pares de l'escoleta que conec. No ha sigut "un pronto" ni una rabieta, he donat un temps prudencial i després m'he expresat.

Sóc molt concient de que l'equip de govern anterior, ni de lluny ho haguera pogut fer millor, però això no vol dir que les coses no es puguen millorar, o de què perquè siga d'esquerres, no em puga queixar.

Bon dia i bones festes de Nadal!

PD: Som conscients de l'importància d'una escoleta per al nostre fill. No com a guarderia, sinó com a lloc on adquirir habilitats socials i cognitives durant els primers anys. Per això, malgrat tindre ueles i ties i temps lliure, el portem (inclús quan encara no caminava!). Per això i també perquè Mari, la seua mestra, és una gràcia de persona!
Publica un comentari a l'entrada